Friday, August 20, 2010

A MEGOLDÁS, amikor realizálom, hogy Én ITT vagyok

May 25, 2008 at 7:30am

Ez a megoldása az ITT VAGYOK-nak.
Itt vagyok, hogy kommunikáljak a megoldásról, mint, hogy ITT VAGYOK. Ahogy meg lett említve, ebben a világban nincs olyan emberi lény aki megélte volna ezt a megnyilvánult kifejezését az Én ITT VAGYOK-nak - minden lélegzet minden pillanatában. Ez az "ÉN" amiról beszélek az ITT VAGYOK kijelentésekor az "ÉN" mint az Élet mint Élet - az élő szó megnyilvánulása Egységben és egyenlőségben és mint az Egység és Egyenlőség maga. "ÉN" mint az Élet Élő Szava mint a hang harmóikus kifejezése az Életnek, mint Élet. Ez az "ÉN" az ITT VAGYOK-ban - minden lélegzet minden pillanatában - az élő kijelentése annak, hogy ki vagy, amely állandóan áll és folyamatosan minden lélegzet minden pillanatában. Ugyanaz tegnap, ma és holnap - megváltozhatatlan, megérinthetetlen abból a perspektívából, hogy aki vagy ITT mint, hogy Én ITT VAGYOK minden az ÉLET minden lélegzetének minden pillanatában az életben. Az Élet, aki valójában vagy.

És nézd csak - ez az élő kijelentés az alkalmazásban, azt jelenti, hogy az Élő Szava az Önvalónak mint a hang harmónikus kifejezése az önvalónak(önmagunknak/self), mint Én ITT VAGYOK - az Egyenlő és Egy mint önmegvalósítás az összes és minden egyes emberi lénynek ebben a világban.

Látod - ha minden egyes emberi lény ebben a világban megéli ezt az ÉN ITT VAGYOK kijelentését az Önmagunk Légzését a pillanatban, mint az Élő Szó - Élő Szó, mint Önvaló, Itt az élet lélegzetének minden pillanatában Egységben és Egyenlőségben mint Egy és Egyenlő. Az egész emberiség ebben a világban egyként fog állni, és egyenlőként, mint ÉN ITT VAGYOK - ez az "ÉN", mint az Élet élő szava, mint Egy és Egyenlő - ahogy MINDEN Egy és Egyenlő. Ahol a szavak az Élet hang kifejezéseként vannak kimondva. És ez az Én ITT VAGYOK minden lélegzet minden pillanatában megmarad, ahogy ÉN megmaradok, végtelenül. Egy bizonyos értelemben, a végtelenen túl.

Emberi lények - ÉLJétek az ÉN ITT VAGYOK-ot - ami minden Lélegzet minden pillanata. Realizáljátok azt, hogy ez egy folyamat, mert még gyakorlatilag sohasem éltétek magatokat, mint az Élő Szó, mint a magatok kijelentése az alkalmazásában az ÉN ITT VAGYOK-nak.
Ezért ez egy folyamata az elme megállításának Ön-megbocsátáson és Ön-Öszinteségen és Ön-javító alkalmazáson kereszül a Lélegzési folyamattal együtt. Ekkor ebben segítsd és támogasd magad az Élő Szóban, mint te, elkülönült definíciók nélkül, megjegyzések vagy képek a szavakhoz vagy akár memóriák, érzelmek vagy érzések nélkül - viszont az élő szavak, mint Egy és Egyenlő, mint te magad. Tehát az ÉLET élő kijelentésévé válsz - Itt minden Lélegzet minden pillanatában, mint hogy ÉN ITT VAGYOK.

No comments:

Post a Comment