Friday, August 20, 2010

Bruce Lee: Miért létezem?

fordítva May 11, 2008 at 5:30pm

Ahhh a kérdés sokak elméjét felemészti: Miért létezem/Miért vagyok itt?
Nem találtam indokot, miért létezünk, és nem találtam célt, hogy miért létezünk, se nem találtam okot vagy célt, hogy miért vagyok itt.

Mégis: Itt vagyok.
Mégis: Létezem.

Akárhol is vagy ebben a világban vagy a dimenzióközti létezésben - itt vagy ebben a világ an, itt leszel a dimenzióközti létezésben, ebben a világban létezel és a dimenzióközti létezésben fogsz létezni. Ez azt jelenti, hogy akárhol is vagy a földön vagy a dimenzióközti létezésben: Továbbra is ITT vagy és LÉTEZEL.

Mi, az állatvilág - minden 'lény' amely létezik eredetileg 'okkal' és 'céllal' lett megtervezve és programozva az elme tudat rendszer beillesztésekkel, hogy létezzen és itt legyen - az ok: Szolgáiként egy lénynek, aki 'Isten'-né vágyott válni és a cél: Előkészítsen egy Királyságot ennek az 'Istennek', hogy dicsőítődjön az örökkévalóságig.

A 'pont' amit itt felhozok, az, hogy indok és cél az, ami egy elmének kell, hogy érvényesítse és megerősítse a saját létezését, hogy egy 'oka' és 'célja' legyen a létezéshez, egy vágy, egy okra és célra, hogy létezzen - egy rabszolgaság program tervezet benne és mint az emberi lényekben az elme tudat rendszer és mint a fizikai emberi test.

Mert a hit, ami kell neked és szükséges egy ok és cél létezni: elkülönülés, mert ekkor egy ok miatt fogsz létezni és egy célért elkülönülésben magaddal, ahelyett, hogy léteznél, ahelyett, hogy ITT lennél: Létezem, Itt vagyok.

így, nem Én (egy ok és egy cél miatt) létezem, inkább: Én létezem.
így, nem Én (egy ok és egy cél miatt) vagyok itt, inkább: Itt vagyok.

Én, magam, önmagam ITT létezem.

Tehát, itt vagy és létezel - a kérdés azonban: Továbbra is úgy akarunk létezni és itt lenni? Ahogy eonok óta elfogadtuk és megengedtük magunknak? hogy létezzünk és itt legyünk benne és mint maga ez a létezés?

Javasoljuk, hogy minden EGYÉN ITT álljon, ön-őszinteségben: LÉTEZIK egyenlőségben és egyként, mint ÉLET, belül, és mint ÖNMAGA, ÉN, MAGAM - így mindenki így állhat ITT, ön-őszinteségben, és egy és egyenlőként létezhet benne és mint maga az ÉLET - így mindannyiunk egy és egyenlő, mint élet itt ön-őszinteségben - és teremtünk egy létezést, amiben itt úgy létezünk, akik valójában vagyunk, mint élet, mint minden, mint egy, mint egyenlő.

Mert ebben a pillanatban, elfogadjuk és megengedjük magunkat elkülönülésben létezni és itt lenni, az elfogadott és megengedett részvétellel az elmében.

És így gyakorlatban támogatni az ÉN-t, ITT lenni ön-őszinteségben és úgy létezni, mint ÉLET, létezni, azt jelentvén, hogy életként élni, akik valójában vagyunk - hogy önmegbocsátást gyakorolni, ön-őszinteséget, ön-javító alkalmazást, légzést és írást, amelyről a videó interjúkban volt szó - hogy realizáljuk magunkat, aszerint, kik is vagyunk valójában és megállítsuk az elmét.

Ebben, nincs ok vagy cél, ami, mint vágy létezne vagy itt lenne, ami számítana - mert azok vagyunk, akik vagyunk, mint ÉLET ITT és ÉLJÜK azt, akik vagyunk.

Bruce L.

No comments:

Post a Comment